Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Μικρή και Τριανταφυλλένια

Τις τελευταίες ημέρες έχω μεταμορφωθεί σε παιδί των λουλουδιών! Λουλούδια στα μαλλιά, λουλούδια στα κοσμήματά μου, έντονα χρώματα στα ρούχα μου, χαλαρή διάθεση και ένα συνεχές χαμόγελο στα χείλη μου... Και ο ενθουσιασμός μου αυτός συνεχίζεται και στις δημιουργίες μου! Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω τι έφτιαξα με πολυμερικό πηλό! 

Αυτό λοιπόν είναι το πρώτο που έφτιαξα ....




Ένα δαχτυλίδι - τριαντάφυλλο με φυλλαράκια στα πλάγια...Το έχω ήδη φορέσει και ήδη το λατρεύω ...






Δυστυχώς δεν μπορούσα να βγάλω καλύτερη φωτογραφία ...
Ίσως σε κάποια άλλη ανάρτηση να σας το δείξω ξανά !

Συμβουλή της ημέρας ... Ξεβαφτείτε με ελαιόλαδο...
Βάλτε στα χέρια σας δύο σταγόνες ελαιόλαδο και σε στεγνό πρόσωπο απλώστε το σαν να είναι λοσιόν ντεμακιγιάζ. Ξεπλυθείτε καλά και στεγνώστε το πρόσωπό σας με χαρτί κουζίνας...Εάν έχουν μείνει υπολείμματα από μακιγιάζ στο χαρτί συνεχίστε να πλένεστε αλλά μόνο με νερό. 
Δεν κάνω πλάκα! Ακόμη και αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα (όπως εγώ) το ελαιόλαδο θα βγάλει όλο το μακιγιάζ και θα αφήσει το δέρμα σας πολύ απαλό.
Το έχω ήδη δοκιμάσει και το προτείνουν πολλές γυναίκες που το χρησιμοποιούν για χρόνια!

Φιλάκια!!! 
Να έχετε ένα  υπέροχο βράδυ !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου