Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Tο ευκολάκι της Δευτέρας...

Γειά σας!
Ελπίζω η εβδομάδα σας να ξεκίνησε με ένα πλατύ χαμόγελο και με πολύ αισιοδοξία.
Σήμερα το "ευκολάκι" μας είναι ένα δαχτυλίδι το οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε σε πολύ λίγο χρόνο αλλά με πολύ ιδιαίτερο αποτέλεσμα.


Ιδού το ευκολάκι μου...











Υλικά:
Βάση για δαχτυλίδι με ενσωματωμένους κρίκους
Κλωστή
Διακοσμητικό από κάποιο κολιέ που φυσικά κατέστρεψα.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τυλίξετε την κλωστή γύρω από τη βάση και να προσθέσετε με τη βοήθεια μιας μικρής πένσας τα διακοσμητικά σας.
Μέσα στην εβδομάδα θα φτιάξω και άλλα δαχτυλίδια και θα τα μοιραστώ μαζί σας.

Ελπίζω να σας αρέσει και να το δοκιμάσετε
Περιμένω τα σχόλια σας με τις εντυπώσεις σας.

Φιλάκια πολλά

Recycle and reuse

ΥΓ. Την επόμενη Δευτέρα θα σας δείξω πως μπορείτε να μετατρέψετε απλά ένα τζιν μπουφάν σε γιλέκο και να το διακοσμήσετε.

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η απόχρωση της κλωστής που διάλεξες!!!
    Και σαν αποτέλεσμα βγήκε ssssssssssssuper το δαχτυλίδι!!!
    ;-)
    Μπράβο, κούκλα μου!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!!!
    Να περνάς όμορφα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Και για το σχόλιο και για την στήριξη που μου δείχνεται τόσο καιρό.Πολλά φιλάκια.Ελπίζω να το δοκιμάσεις για να δείς πόσο εύκολο είναι. : )

      Διαγραφή
  2. Δεν θέλω να ενοχλώ, απλά πέρασα να αφήσω πολλά-πολλά φιλάκια και άλλες τόσες ευχές για έναν όμορφο μήνα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα!!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα φιλιά..Ξέρω ότι έχω πολύ καιρό να αναρτήσω κάτι αλλά ο λόγος είναι καλός...Παντρεύομαι και όλη η δημιουργικότητα μου έχει πάει στα του γάμου.Θα τα μοιραστώ μαζί σας μετά το γάμο και θα συνεχίσω να γράφω στο blog μετά τον Οκτώβρη για όλα όσα δημιουργώ...απλά κάνω μια μικρή παύση για ευνόητους λόγους.Πολλά φιλιά και σας ευχαριστώ που με θυμάστε και περνάτε από το blog μου τόσο συχνά.Πραγματικά το εκτιμώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. A, η ώρα η καλή!!!
    Όλα καλά να σας έρθουν, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε γινόταν να μην περάσω να σου ευχηθώ!
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
    Να περάσεις υπέροχα!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή