Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

Hippie and I like it...

Hippie ...και μου αρέσει...
Όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα τόσο οι σκέψεις για διάφορα μικρά χειροποίητα δωράκια γεμίζουν το μυαλό μου.
Τις επόμενες ημέρες θα σας δείξω πολλές καινούργιες δημιουργίες και ιδέες για να φτιάξετε τα δικά σας προσωπικά δωράκια για τους δικούς σας ανθρώπους.Σήμερα όμως θα σας δείξω ένα δαχτυλιδάκι που έφτιαξα με το αγαπημένο μου χρώμα. Φτιαγμένο από πολυμερικό πηλό και με δερμάτινες λεπτομέρειες μου θυμίζει το στυλ των hippies...
Ιδού λοιπόν το σημερινό μου δημιούργημα!












Ελπίζω να σας άρεσε το χίπικο δαχτυλιδάκι μου...
Εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια παραγγελία για εσάς ή για δωράκι σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο επικοινωνήστε μαζί μου στο exebetze@yahoo.gr
Φιλάκια σε όλους να έχετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου