Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Pin a Rose...

Σήμερα θα κάνω μια γρήγορη ανάρτηση για μια καρφίτσα που έφτιαξα κατόπιν παραγγελίας. Είναι χριστουγεννιάτικο δωράκι οπότε το συνόδεψα με μια χριστουγεννιάτικη καλτσούλα ραμμένη στο χέρι ως θήκη.Στην φωτογραφία θα μπορείτε να διακρίνετε και την καρτούλα μου η οποία έχει κάτι το χειροποίητο πάνω της. Το μονόγραμμά μου είναι σφραγίδα την οποία έφτιαξα σκαλίζοντας ξύλο με πολυεργαλείο χειρός τύπου dremel. Δυστυχώς η φωτογραφική μου μηχανή δεν μπορούσε να εστιάσει  καλά οπότε έχω μονο μια φωτογραφία να σας δείξω σήμερα. 
Επομένως η καρφιτσούλα, η χριστουγεννιάτικη καλτσούλα και η κάρτα μου όλα μαζί σε μια ματιά.





Ελπίζω να σας αρέσουν...

Εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια παραγγελία για εσάς ή για δωράκι σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο επικοινωνήστε μαζί μου στο exebetze@yahoo.gr
Φιλάκια σε όλους να έχετε ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου