Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Ένα μικρό διάλειμμα ...

Ο ενθουσιασμός με τα μπλουζάκια συνεχίζεται ... Πολύ ράψιμο, πολύ ζωγραφική και πολλές πολλές ιδέες!!!! Παρόλα αυτά σήμερα δεν έχω ως θέμα τα μπλουζάκια διότι όλα είναι σε στάδιο εξέλιξης και θα τα μοιραστώ μαζί σας όταν θα είναι ολοκληρωμένα και ακριβώς όπως τα έχω φανταστεί. Σήμερα όμως έπαιξα με ένα πολύ ιδιαίτερο υλικό και έφτιαξα σκουλαρικάκια με πολυμερικό πηλό! Τα πρώτα μου βήματα λοιπόν με τον πηλό ... και ένα μικρό δωράκι με πέρλες για μια πολύ αγαπημένη φίλη της μαμάς μου που την αγαπάω και εγώ πολύ!!! 


Τα σκουλαρικάκια...




Το δεύτερο ζευγάρι...




Και το βραχιολάκι με τις πέρλες...





Και απο άλλη γωνία για να το δείτε και φορεμένο...




Ελπίζω να σας αρέσουν ...εύχομαι ένα όμορφο σαββατοκύριακο σε όλους σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου