Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Ανακύκλωση τώρα!!!!

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή, την γιαγιά μου να έχει πάντα ένα ντουλάπι στην αποθήκη της με διάφορα βαζάκια, κουτάκια, τσαντούλες, κουμπιά οτιδήποτε μπορεί κανείς να φανταστεί τα οποία μάζευε με μεγάλη επιμέλεια. Ποτέ δεν πέταγε κάτι χωρίς να σκεφτεί αν μπορεί να το ξαναχρησιμοποιήσει ή να το χρησιμοποιήσει με διαφορετικό τρόπο και ο τρόπος με τον οποίο ζεί το αποδεικνύει περίτρανα. Μπαίνεις στο σπίτι της και βλέπεις την ανακύκλωση στην πράξη!!! Οι κατασκευές που θα σας δείξω λοιπόν σήμερα έχουν τέτοιο χαρακτήρα και είναι φτιαγμένες από τελειωμένες χαρτοταινίες...Ο τρόπος είναι πολύ γνωστός και το αποτέλεσμα είναι βραχιολάκια. Σκεφτόμουν πολύ καιρό να κάνω κάτι ανάλογο αλλά περίμενα να τελειώσει ο καλός μου τις χαρτοταινίες του και να μου χαρίσει τα χαρτονάκια που μένουν ...και λέω "χαρίσει" γιατί και ο ίδιος έχει την νοοτροπία "δεν πετάω τίποτα αν μπορώ να το ξαναχρησιμοποιήσω". Ελπίζω να σας αρέσουν ...



Με πουά ύφασμα και δερματίνη...







Με δερματίνη και πουά φιόγκο...









Και τέλος με βαμβακερό ύφασμα και μοβ τρέσσα...










Φιλάκια σε όλους και να έχετε μια υπέροχη Κυριακή ...

2 σχόλια:

  1. Τι τέλεια που είναι τα βραχιολάκια! Το τελευταίο με την μωβ τρέσσα είναι τόσο καλοκαιρινό...Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ!!! Χαίρομαι τόσο πολύ που σου αρέσουν που θέλω να σου κάνω δωράκι ένα από αυτά . Μόνο αν θες στείλε μου τα μέτρα του χεριού σου για να το προσαρμόσω και πες μου ποιο σου αρέσει πιο πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή