Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Μια διαφορετική ανάρτηση...

Καλημέρα...Θα ήθελα σήμερα να σας πω για μια πολύ όμορφη βόλτα που έκανα χθές! Πρωί πρωί λοιπόν δίνουμε ραντεβού με τη μαμά μου και την φίλη της Μαρία (την οποία αγαπάω και εγω πολύ) και ξεκινάμε την βόλτα μας στην συννεφιασμένη Αθήνα. Προορισμός μας το Σύνταγμα και συγκεκριμένα ένα όμορφο μικρό μαγαζάκι στο οποίο θα απολαμβάναμε το πρωινό καφεδάκι μας. Κατεβαίνοντας λοιπόν απο την στάση του μετρό στο Σύνταγμα είδαμε απο μακριά την έκθεση που φιλοξενεί ο χώρος και με μια φωνή αποφασίσαμε να κάνουμε μια μικρή στάση. Παραδοσιακά προϊόντα που στο κάθε περίπτερο μπορούσες να δείς πραγματικά ότι τραβάει η ψυχή σου. Τυριά, μέλι, αλλαντικά, καλλυντικά, ξηροί καρποί με επικάλυψη, γλυκά, χειροποίητα ζυμαρικά όλα φτιαγμένα από μικρούς συνεταιρισμούς ή από ανθρώπους με πραγματικό μεράκι. Όλα πραγματικά μοναδικά... Η προσοχή μου επικεντρώθηκε κυρίως στα χειροποίητα καλλυντικά όπου θυμήθηκα ότι έχω ένα βιβλίο με θέμα τα βότανα και τα φυτά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με την κατάλληλη επεξεργασία σε οφέλιμα για την υγεία μας προϊόντα.(μπορεί να φτιάξω κάποιο και να γράψω ανάρτηση για το πως θα το φτιάξετε και εσείς)! Φυσικά αγόρασα ένα σαπουνάκι φτιαγμένο με μέλι και προπόλη ...




Καταπληκτική η μυρωδιά του....
Και κατέληξα να πάρω και χειροποίητο τραχανά απο τον συνεταιρισμό Τρικάλων πρώτον γιατί... ναι μου αρέσει ο τραχανάς (χιχι) και δεύτερον γιατί μου θύμισε την γιαγιά μου που φτιάχνει χειροποίητο τραχανά κάθε χρόνο. Σας προτείνω να πάτε στην έκθεση έστω και για βόλτα... είναι πραγματικά όμορφο να βλέπεις τόση αγάπη για δημιουργία σε τόσους διαφορετικούς τομείς... κάτι το οποίο πιστεύω ακράδαντα: το χειροποίητο και η προσωπική δημιουργία μπορεί να είναι μέρος σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής. Από το σπίτι σου, το ντύσιμό σου, την μαγειρική σου μέχρι και το...σαπούνι σου. Αυτό έκαναν οι γιαγιάδες μας και αυτό νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε και εμείς. 

Συγγνώμη αν σας κούρασα....ελπίζω να δείτε την έκθεση και να έχετε μια πολύ όμορφη ημέρα...
(Α! Και κάτι τελευταίο.... στο μαγαζάκι όπου τελικά καταλήξαμε   ( Χατζή νομίζω το λέγανε ) μαζί με τον ελληνικό καφέ στην χόβολη σερβίρουν και λικέρ τριαντάφυλλο...καταλήξαμε να αγοράζουμε ένα ολόκληρο μπουκάλι με την μαμά μου ...ήταν τέλειο!!)
Φιλάκια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου