Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Σπιτική συνταγή για σαπούνι!

Καλημέρα σε όλους!
Πριν πολύ καιρό είχα κάνει μια ανάρτηση σχετικά με ένα χειροποίητο σαπουνάκι με φυσικά προϊόντα που  βελτίωνε την όψη του δέρματος μας στις επίμαχες περιοχές που έχουν την όψη του φλοιού του πορτοκαλιού. Σας είχα υποσχεθεί καινούργιες φωτογραφίες και τα αποτελέσματα από την χρήση του. Δυστυχώς το σαπουνάκι λόγω της σύστασης του δεν είναι ευπαρουσίαστο οπότε δεν θα σας δείξω κάποια καινούργια λήψη .
Το σαπουνάκι έχει αρκετά καλά αποτελέσματα αλλά σίγουρα πρέπει να συνδυάζεται με ισορροπημένη διατροφή για πιο άμεσα αποτελέσματα. Τέσσερα απλά συστατικά χρειάζονται μόνο και η δοσολογία τους εξαρτάται από το πόσο παχύρρευστο ή στερεό το θέλετε.


Και ιδού τα τέσσερα υλικά μας:


Πράσινο σαπούνι
2 κουταλιές της σούπας γλυκερίνη 
Χοντρό θαλασσινό αλάτι 
Όσες κουταλιές Nescafe θέλετε


Τόσο ο καφές όσο και το χοντρό αλάτι έχουν αντικυτταριδικές ιδιότητες . Το αλάτι μπαίνει στην συνταγή ως ένα από τα πιο αποτελεσματικά απολεπιστικά και ο καφές ως ένα από τα πιο δραστικά αντικυτταριδικά που υπάρχουν. 
Αν παρόλα αυτά η διαδικασία του σαπουνιού είναι χρονοβόρα για εσάς έχω άλλη μια γρήγορη συνταγούλα μιας χρήσης για τοπικό μασάζ!
Ένα φακελάκι Nescafe, μια κουταλιά καστανή ζάχαρη ή χοντρό θαλασσινό αλάτι και 2 κουταλιές λαδάκι ή βαζελίνη ή κρέμα χεριών (ότι σας είναι εύκαιρο). Ανακατεύεται τα υλικά σας και λίγο πριν μπείτε για μπάνιο κάνετε τοπικά μασάζ. Αφήνετε λίγη ώρα τα υλικά να δράσουν και στην συνέχεια ξεπλένεστε.Τόσο απλό.
Ελπίζω να δοκιμάσετε και εσείς την συνταγή και να μοιραστείτε μαζί μου τις εντυπώσεις σας.
Ανυπομονώ να διαβάσω τα σχόλια σας.
Να έχετε μια υπέροχη ημέρα. 
Φιλάκια!!!!

3 σχόλια:

  1. Αααα...μ'αρέσει!!! Λέω με την πρώτη ευκαιρία να δοκιμάσω να το κάνω κ εγώ! Αλλωστε τα υλικά τα έχω ήδη... μόνο ελεύθερο χρόνο να βρώ : Ρ καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωνσταντίνα σ'ευχαριστώ για το πέρασμα από το blog μου και τα ενθαρρυντικά σου λόγια!
    Το ξέρω ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση και να βρούμε τη δύναμη όχι μόνο να ανταπεξέλθουμε αλλά να παλέψουμε για το καλύτερο! Η αγαπημένη μου φράση τον τελευταίο καιρό είναι δανεική από τον Γκάντι: "Πρέπει να γίνουμε η αλλαγή που θέλουμε να δούμε"! Δυστυχώς όμως οι Έλληνες με απογοητεύουν συνεχώς... Αποφάσισα λοιπόν να είμαι πιο επιλεκτική ακόμη και στους γύρω μου που συμπαθώ πλέον...Εσύ είσαι μια από αυτούς που συμπάθησα!! Γιατί παρόλο που μόλις σε γνώρισα, εκτιμώ την ειλικρίνεια, την τόλμη και την οξυδέρκειά σου (που πίστεψε με φάνηκε στο σχόλιό σου!)
    Θα χαρώ να σε γνωρίσω και από κοντά!

    Όσο για το χειροποίητο σαπουνάκι σου, μου φαίνεται υπέροχο και θα το δοκιμάσω!

    Φιλάκια
    Ανθούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή