Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Ας βάλουμε χρώμα στην ζωή μας...

Καλησπέρα σε όλους !
Ελάτε να βάλουμε χρώμα στην ζωή μας!
Ελάτε να γεμίσουμε το φθινοπωρινό τοπίο με χαμόγελα και ελπίδα!
Βρείτε κάτι! Το οτιδήποτε! Και αντλήστε ελπίδα και χαρά από αυτό!
Απ' τον υπέροχο καιρό εκεί έξω...από τα όμορφα χρώματα των δέντρων...από τον ζεστό καφέ που μας ξυπνάει το πρωί...από τα πρόσωπα των αγαπημένων μας ανθρώπων....από μια καλή κουβέντα...από ένα γλυκό καλημέρισμα.
Από την δημιουργικότητα!
Όλα όσα μας περιστοιχίζουν ας γίνουν ένα μονοπάτι για μια πιο ευχάριστη ημέρα.


Θέλοντας λοιπόν να βάλω λίγο χρώμα και εγώ στην σημερινή μου ανάρτηση  δημιούργησα σκουλαρίκια και δαχτυλίδια εμπνευσμένα από τα φθινοπωρινά χρώματα και από εποχές του παρελθόντος!


Ευτυχώς η κάμερα μου συνεργάστηκε αυτή την φορά και έτσι μπορώ να σας δείξω φωτογραφίες από τις δημιουργίες μου.
Προσοχή ! Ακολουθεί καταιγισμός φωτογραφικού υλικού ...




Τρία δαχτυλίδια και ένα ζευγάρι κουμπωτά σκουλαρίκια



Σκουλαρικάκια κουμπωτά με ασορτί δαχτυλίδι


Άσπρα-κίτρινα κουμπωτά σκουλαρικάκια 



Μια ομαδική φωτογράφιση των "μοντέλων"... 


Κίτρινα κουμπωτά σκουλαρικάκια


Μια πιο κοντινή λήψη


Άσπρα κουμπωτά σκουλαρίκια στο βάθος και κίτρινα σε πρώτο πλάνο


Μια κοντινή με τα άσπρα σκουλαρικάκια ...



Αλλαγή τοποθεσίας ...(μιας και συνεργαζόταν η φωτογραφική κάμερα)





 Και μια αναμνηστική στο τέλος με τα τρία μόνο κουμπωτά σκουλαρίκια μιας και με το που κατασκευάστηκαν μου κούνησαν το μαντίλι για άλλα αυτάκια!



Ελπίζω να σας άρεσαν ! Θα ήθελα πολύ να μου αφήσετε σχόλια και να ακούσω τις εντυπώσεις σας!
Φιλάκια!
Και μην ξεχνάτε...το χαμόγελο είναι υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου