Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

The animal instinct...

Καλησπέρα σε όλους...μια πολύ γρήγορη ανάρτηση σήμερα μιας και έχω λίγο χρόνο.
Αύριο θα έχω πολλές φωτογραφίες από πολλές δημιουργίες που θέλω να μοιραστώ μαζί σας καθώς και το αμπαλάζ απο την προηγούμενη κατασκευή που δεν κατάφερα να σας δείξω όπως υποσχέθηκα (συγγνώμη!).Αλλά για σήμερα θα σας δείξω σκουλαρικάκια φτιαγμένα από ύφασμα που ξυπνάνε το ...ζώο μέσα μου (χιχι). Επίσης έκοψα τα μαλλιά μου και θα σας δείξω φωτογραφίες από την καινούργια μου εμφάνιση αύριο μαζί με όλα τα υπόλοιπα. 



Ελπίζω να σας αρέσουν τα σκουλαρικάκια ...
Τα λέμε αύριο με πολλά καινούργια πραγματάκια...




Εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια παραγγελία για εσάς ή για δωράκι σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο επικοινωνήστε μαζί μου στο exebetze@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου