Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Παρ'το μαλλι και κούρευτω!!!

Καλησπέρα σε όλους σας !
Όπως υποσχέθηκα σήμερα θα σας δείξω κάποια καινούργια πραγματάκια..και θα μοιραστώ μαζί σας το καινούργιο μου κούρεμα.
Ήθελα εδω και πολύ καιρό να κόψω τα μαλλιά μου πολύ κοντά και αποφάσισα επιτέλους να το κάνω. 
Επιπλέον θα σας δέιξω το αμπαλάζ από το κάδρο που έφτιαξα και μια ματιά από τα χθεσινά σκουλαρίκια φορεμένα.








Το αμπαλάζ του κάδρου . Φτιαγμένο από καφέ χαρτόνι, καρό κορδέλα και κατασκευή-αγγελάκι από χαρτόνι.








Και το καινούργιο μου κούρεμα...



Και τέλος φωσφοριζέ πορτοκαλί σκουλαρίκια ...






Ελπίζω να σας άρεσαν ...αύριο θα σας δείξω και άλλες πολλές καινούργιες κατασκευές..
Φιλάκια σε όλους !!!


Εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια παραγγελία για εσάς ή για δωράκι σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο επικοινωνήστε μαζί μου στο exebetze@yahoo.gr

3 σχόλια:

  1. Τι όμορφο κούρεμα!
    Με γεια σας! (ή σου :p)
    Και εγώ θα ήθελα να κόψω κοντά τα μαλλιά μου, αλλά φοβάμαι τις αλλαγές:/
    Πανέμορφα τα σκουλαρίκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια. Και προτιμώ το σου δηλαδή τον ενικό...χιχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή