Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Πολλές ευχές...

Καλησπέρα σε όλους σας...
Ξέρω ότι έχω πολύ καιρό να σας δείξω καινούργιες κατασκευές αλλά και να σας γράψω τα νέα μου.
Το μυαλό μου έχει τρελαθεί από ιδέες για καινούργια πράγματα και καινούργιες κατασκευές...αλλά οι γιορτές είναι γιορτές...το οποίο μεταφράζεται σε βόλτες, μαραθώνιους ταινιών, χάζεμα σε υπέροχες σελίδες στο ίντερνετ, χουζούρεμα στην ζέστη,συζητήσεις με τους αγαπημένους μου ανθρώπους και τα υπόλοιπα είναι γνωστά σε όλους σας φαντάζομαι.
Για αυτό τον λόγο λοιπόν απουσιάζω. Αυτό όμως έχει και τα καλά του ...γιατί με το ξεκίνημα του καινούργιου χρόνου έχω να σας δείξω τόσα πολλά και επιπλέον θα υπέρξουν πολλές αλλαγές στο μπλόγκ. Όχι μόνο θα μοιράζομαι μαζί σας την αγάπη μου για τα χειροποίητα αλλά θα επεκταθώ και σε άλλους τομείς!
Το μόνο που έχω να σας πω τώρα είναι ο καινούργιος χρόνος να σας φέρει ότι πραγματικά έχετε ανάγκη...και να μην ξεχνάμε το πιο σημαντικό ...την υγεία!!! Πολλές ευχές λοιπόν σε όλους σας. Μακάρι το 2012 να είναι μια χρονιά με περισσότερα χαμόγελα...
Φιλάκια σε όλους όπου και αν βρίσκεστε!

1 σχόλιο:

  1. (Ποτέ δεν είναι αργά για ειλικρινείς ευχές!!!) Καλή χρονιά με υγεία, δημιουργικότητα και ατελείωτα χαμόγελα!!! Με μεγάλη μας χαρά γίναμε μέλη στον ιστότοπό σας… Θα ήταν τιμή μας, αν σας βλέπαμε και στο δικό μας blog… http://syros2js.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή