Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Hi...Sarah Key Boy !!!

Ετοιμάζεστε για τα Χριστούγεννα ; 
Χαίρεστε με τους χριστουγεννιάτικους στολισμούς στους δρόμους ;
Εγω ναι!!! Έχω ξετρελαθεί με τον ερχομό των Χριστουγέννων και με τις κατασκευές για τον στολισμό του σπιτιού καθώς και με τα δωράκια που φτιάχνω για τους δικούς μου ανθρώπους αλλά και για τις παραγγελίες που έχω λάβει. Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω ένα κάδρο που έφτιαξα για μια παραγγελία που είχα για ένα παιδικό δωμάτιο αγοριού. Το κάδρο έχει διαστάσεις 50 cm επί 70 cm και απεικονίζει ένα αγοράκι Sarah Key το οποίο είναι κατασκευασμένο από χαρτόνι, με λεπτομέρειες από ύφασμα και ζωγραφική στο χέρι. Οι σημερινές φωτογραφίες είναι χωρίς κάδρο αλλά αύριο θα σας δείξω την συνολική εικόνα μαζί με το πακετάρισμα και την διακόσμηση του αμπαλάζ. 
Ελπίζω να σας αρέσει. 


















Το καδράκι μπορεί να βγεί σε διάφορα μεγέθη και συνοδεύεται από ξύλινο κάδρο.
Εάν επιθυμείτε να κάνετε κάποια παραγγελία για εσάς ή για δωράκι σε κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο επικοινωνήστε μαζί μου στο exebetze@yahoo.gr
Φιλάκια σε όλους σας ...ελπίζω να είχατε μια υπέροχη ημέρα.
Τις επόμενες ημέρες θα σας δείξω πολλές χριστουγεννιάτικες δημιουργίες που μπορείτε να δοκιμάσετε και εσείς φέτος τα Χριστούγεννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου